فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي

لینک دانلود

فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملي كتابداري و سازماندهي اطلاعات

تعداد صفحات :18

هدف: تحلیل فایل ورد جايگاه ابعاد و مولفه هاي فرهنگ مطالعه در درسنامه هاي مطالعات اجتماعي دوره ابتدايي ایران.روش/ رویکرد پژوهش: پژوهش به روش تحلیل محتوا و از نوع کاربردی است. جامعه آماری، درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ایران است.یافته ها: کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی 264 مرتبه به مولفه های فرهنگ مطالعه توجه کرده اند و میزان آن در پایه های سوم، چهارم، پنجم، و ششم به ترتیب 40، 54، 49، و 121 مرتبه است. در بین ابعاد مورد بررسی، بُعد آگاهی از راهبردهای صحیح مطالعه با میزان بار اطلاعاتی 0.999 و ضریب اهمیت 0.225 بیشترین توجه را به خود اختصاص داده، در حالی که بُعد انگیزش به مطالعه با میزان بار اطلاعاتی 0.773 و ضریب اهمیت 0.175 کمتر مورد توجه واقع شده است.نتیجه گیری: توجه به فرهنگ مطالعه در درسنامه های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی در ایرانضمن نامتناسب بودن با ویژگی های روان شناختی و زیست شناختی دانش آموزان در حد پایینی قرار دارد.
كلید واژه: دوره ابتدایی، درسنامه، مطالعات اجتماعی (کتاب)، فرهنگ مطالعه، تحلیل محتوا

توضیحات بیشتر