فایل ورد تحليل سوات و موقعيت يابي راهبردي کتابخانه ملي ايران در قالب بازاريابي – ترويج

لینک دانلود

فایل ورد تحليل سوات و موقعيت يابي راهبردي کتابخانه ملي ايران در قالب بازاريابي – ترويج دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تحليل سوات و موقعيت يابي راهبردي کتابخانه ملي ايران در قالب بازاريابي – ترويج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تحليل سوات و موقعيت يابي راهبردي کتابخانه ملي ايران در قالب بازاريابي – ترويج،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تحليل سوات و موقعيت يابي راهبردي کتابخانه ملي ايران در قالب بازاريابي – ترويج :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملي كتابداري و سازماندهي اطلاعات

تعداد صفحات :21

هدف: تحلیل راهبردی وضع کنونی کتابخانه ملی ایران در قالب بازاریابی- ترویج و ارائه راهبردهای پیشنهادی مبتنی بر ماتریس سوات.روش/ رویکرد پژوهش: ابتدا از طریق مصاحبه با 13 نفر از کارمندان متخصص کتابخانه و استفاده از روش تحلیل محتوا، مولفه های سوات استخراج شد. سپس با استفاده از پرسشنامه و رتبه بندی مولفه ها، و با استفاده از ماتریس ارزیابی موقعیت راهبردی، وضعیت راهبردی کتابخانه ملی ایران در مقوله ترویج تعیین و راهبردهای SO، ST، WO، و WT ارائه شد.یافته ها: ضعف های پیش روی کتابخانه ملی ایران بر قوت های آن و فرصت های پیش رو نیز بر تهدیدها غلبه دارد. بنابراین، بهتر است خود را در معرض خطرات بزرگ قرار ندهد.نتیجه گیری: موقعیت راهبردی کتابخانه ملی ایران در مقوله بازاریابی- ترویج، محافظه کارانه است. برخی راهبردهای پیشنهادی عبارت اند از: استفاده از حداکثر ظرفیت های فکری نیروی انسانی، اصلاح قانون به منظور استفاده موثر از قابلیت های رسانه های اجتماعی، استفاده از فرصت های ترویجی مناسب تر، رسیدن به ثبات مدیریتی، استفاده از کارکنان توانمند در پژوهش در سمت های اجرایی، و تلاش برای بودجه بندی و تخصیص منابع مالی مناسب و مانند آنها.
كلید واژه: بازاریابی، ترویج، تحلیل راهبردی، تحلیل سوات، کتابخانه ملی ایران

توضیحات بیشتر