فایل ورد عوامل ايجاد مطلوبيت در خريداران کتاب هاي دانشگاهي

لینک دانلود

فایل ورد عوامل ايجاد مطلوبيت در خريداران کتاب هاي دانشگاهي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد عوامل ايجاد مطلوبيت در خريداران کتاب هاي دانشگاهي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد عوامل ايجاد مطلوبيت در خريداران کتاب هاي دانشگاهي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد عوامل ايجاد مطلوبيت در خريداران کتاب هاي دانشگاهي :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملي كتابداري و سازماندهي اطلاعات

تعداد صفحات :14

هدف: استخراج مولفه های اصلی مطلوبیت در خریداران کتاب های فارسی دانشگاهی.روش شناسی: گردآوری داده ها با استفاده از تحلیل محتوای متون و مصاحبه نیمه باز با 200 خریدار کتاب های دانشگاهی از سه ناشر دانشگاهی: سمت، مرکز نشر دانشگاهی، و دانشگاه تهران در مدت سه ماه (مهر- آذر 1394) انجام شد.یافته ها: از نظر مصاحبه شوندگان سه مولفه کیفیت محتوا، اعتبار کتاب، و نیاز اطلاعاتی؛ به عنوان مقوله های اصلی مطلوبیت شناخته می شوند. علاوه بر آن، اولین اولویت خریداران در اخذ تصمیم خرید، قیمت کتاب، و پس از آن به ترتیب به میزان عرضه کتاب، نیاز اطلاعاتی خریدار، کیفیت کتاب، اعتبار ناشر، و در نهایت، میزان تقاضا (جایگاه کتاب در سبد فرهنگی خانوار) برای هر کتاب است.نتیجه گیری: افزایش کیفیت کتاب های دانشگاهی و برقراری ارتباط بهتر و بیشتر میان سرفصل های آموزشی دانشگاه ها و کتاب های چاپ شده می تواند تا حد زیادی خرید این کتاب ها را بهبود بخشد.
كلید واژه: مطلوبیت، کتاب دانشگاهی، بازار کتاب، خریدار کتاب

توضیحات بیشتر